Andmete lisamine ja tabelid

KASUTAJATUGI

Enimlevinud küsimustele leiad vastuse siin. Detailne kasutusjuhend on kättesaadav logides sisse süsteemi (Help) ning sealsamas leiad ka tehnilise toe telefoninumbri.


Andmetabelid

  • Kogu informatsioon on süsteemis esitatud andmetabelite, vormide, dokumentide ning kaustade kujul.

    Tabelid on kasutusel dokumentatsiooni lisamise, kuvamise ning otsingu jaoks. Põhiline tabelite osa on seotud vaskpoolse menüü objektidega (Dokumentide tabel, projektipanga tabel jne) ja kuvab valitud objektiga seotud informatsiooni.

    • 1. Andmete lisamine
      Andmete lisamiseks kasuta nuppu «+» tabeli parempoolses ülemises osas. Pärast vajutamist süsteem pakub valida uus vorm lisamiseks. Iga tabel (dokumentide tabel või nt ülesannete tabel) omab omapärase andmete lisamise vormi;
    • 2. Veergude nähtavuse
      Kui tebilis on palju veergusid, siis ei pruugi need ekraanile mahtuda. Mugavuse eesmärgil kasutaja võib valida millised veergud kuvada ja millised varjata;
    • 3. Andmete otsinge
      Andmetabelites on informatsiooni kiire otsimise ja filtreerimise võimalus. Et leida informatsioon, mis võib asuda ükskõik mis tabeli veerus, on olemas otsingu tekstiväli, mis toetab «Wildcard» otsinguid. Selleks kasutatakse * sümboli. Näiteks trükkides otsingusse „*kaetud” – süsteem näitab kõik tabelis olevad kirjed, kus kasutatakse sõna „kaetud”. Trükkides otsingusse „kaetud*” – süsteem näitab kõik tabelis olevad kirjed, mis algavad sõnast „kaetud”.
    • 4. Veergude järgi filtreeriminee
      Kiire ja mugava otsingu jaoks süsteemis on olemas ka veergude järgi filtreerimise võimalus. Filtri rakendamiseks vajuta veeru pealkirjale tabelis. Andmetabelid toetavad ka mitme veeru järgi filtrerimisfunktsiooni.

    Andmetabel