Kasutusjuhend

View Categories

Garantiihaldus Buildocsis – kuidas kasutada?

1. Ava Garantiitööd moodul

  • Klõpsa vasakul menüüs “Garantiitööd” ikoonil -> Garantiihaldus (majake või võtmeikoon).
  • Siit leiad kõik projektid, millel on aktiivsed või lõpetatud garantiikohustused.

2. Loo objekt/projekt

  • Kirjuta projekti nimi
  • Objekti avamisel saad sisestada järgmised andmed:
    • Projekti nimi, aadress, ehituse algus/lõpp
    • Tellija, kontaktisik, projektijuht

3. Garantiiandmed ja plaan

  • Liigu vahekaardile Garantiiandmed.
  • Sisesta:
    • Garantiiaja algus ja lõpp
    • Vastutav isik
    • Garantiitööde tegemise tähtaeg
    • Järgmise ülevaatuse kuupäev
    • Vajadusel “reserv” ehk rahaline summa, kulu vms

4. Garantiihoolduse plaani loomine

  • Kui kõik andmed on sisestatud, klõpsa “Loo garantiihoolduse plaan” nuppu.
  • Süsteem loob automaatselt hoolduste ja ülevaatuste graafiku terve garantiiperioodi kohta.

Garantiihoolduse kandeid on võimalik lisada ka käsitsi. Selleks ava konkreetne objekt/projekt, lisa soovitud ülevaatuse või hoolduse andmed ning salvesta.
See sobib näiteks siis, kui mõni töö tuleb erandkorras või teisel ajal.

5. SMART TODO ülesanded – automaatne sidumine

  • Kõik loodud garantiitööd ja hooldusülesanded ilmuvad automaatselt vastutava isiku SMART TODO ülesannete nimekirja (kui vastav reegelt SMART TODOs on juba olemas).
  • Süsteem kuvab kinnituse (“Garantiihoolduse plaan loodi edukalt”, “Ülesanded lisati vastutava isiku TODO-sse”).

6. Ülevaade ja haldus

  • Garantiihoolduse vaates näed kõiki planeeritud hooldusi ja ülevaatusi tabelina:
    • Kuupäev
    • Kirjeldus (nt “Garantiihooldus”)
    • Staatus (“Tegemata”, “Tehtud” jne)
    • Garantiitööde olek (nt kas ülevaatus tehtud)
    • Iga töö juurde saab märkmeid, muuta staatust, kustutada vms

7. Ülesannete jälgimine planeeritud tööde nimekirjas

  • Kõik garantiihooldused ja ülevaatused ilmuvad ka Planeeritud ülesannete sektsiooni (SMART TODO).

Garantiihoolduse ülevaatuse ja staatuse automaatne muutmine

Kui teed garantiihoolduse ülevaatuse ning salvestad ülevaatuse protokolli (nt laadid üles faili või täidad lahtri), siis süsteem:

  1. Muutub ülevaatuse staatus – Näiteks “Garantiülevaatus tehtud, tööde ootel”.
  2. Määrab järgmise ülevaatuse aja – Süsteem arvutab automaatselt järgmise hoolduse kuupäeva vastavalt garantiiplaanile.
  3. Staatuse uuendus – Garantiitööde üldstaatus muutub vajadusel automaatselt (nt “Tegemata” → “Ootel” või “Tehtud”), sõltuvalt sellest, kas tööd on tehtud ja kas protokoll on lisatud.

See tähendab, et pärast iga ülevaatuse salvestamist ei pea sa käsitsi muutma järgmist kontrolli ega staatust – süsteem hoolitseb selle eest ise!