Kasutusjuhend

View Categories

Põhifunktsioonid

Smart TODO süsteem on üles ehitatud nii, et iga kasutaja või administraator saab mugavalt oma tööülesandeid hallata, jälgida ja planeerida. Allpool on toodud peamised vaated ja funktsioonid:

1. Vasak menüü – peamine navigeerimine

  • Minu päev: Sinu tänased ülesanded.
  • Tähtis: Olulised ülesanded, millele oled lisanud tärni.
  • Planeeritud: Kõik ülesanded, millel on määratud tähtaeg (näed ülevaadet „tähtaja ületanud“, „täna“, „hiljem“).
  • Saadetud minule: Ülesanded, mille on sulle määranud teised kasutajad.
  • Saadetud minult: Ülesanded, mille oled määranud teistele.
  • Kõik ülesanded: Kõik sinu ülesanded, sõltumata staatustest.
  • Lõpetatud: Juba lõpetatud ülesannete nimekiri.
  • Reeglid: Vaade, kus saad hallata automaatsete ülesannete ja meeldetuletuste reegleid.

2. Ülesannete lisamine ja haldamine

  • Ülesannet saab lisada kiiresti vaates „Minu päev“ või teistes nimekirjades, sisestades ülesande nime ja vajutades Enter.
  • Iga ülesande juurde saab lisada tähtaega (kasutades kalendriikooni), muuta staatust (oluline, lõpetatud jms), lisada täpsustusi või kustutada ülesande.
  • Tähtsa ülesande saad märkida tärniga, mis toob selle välja „Tähtis“ vaates.

3. Kalendri funktsioon

  • Kalendriikoon võimaldab ülesandele valida konkreetse päeva.
  • „Minu päev“ ja „Planeeritud“ vaadetes saad kuupäeva vahetada ning näha, millised ülesanded on planeeritud erinevatele päevadele.
  • Kui mõnele päevale on planeeritud ülesanne, kuvatakse kalendris sellel kuupäeval väike pliiatsi-ikoon.

4. Sildid ja grupid

  • Silt:
    Võimaldab ülesandeid grupeerida erinevate teemade või projektide järgi (nt „Sünnipäevad“, „Dokumendid“, „Tähtajad“).
    • Silti saab lisada ülesandele ülesande loomisel või pärast ülesande loomist (drag & drop või valides sildi ülesande detailvaates).
    • Sildid kuvatakse vasakul menüüs ja nendele klõpsates näed ainult selle sildiga seotud ülesandeid.
  • Grupid:
    Sildid saab grupeerida omavahel seotud teemadeks või projektideks – näiteks võib olla üks grupp „Personal“ ja selle all erinevad sildid nagu „Koolitused“, „Tervisekontrollid“, „Puhkused“.
    • Gruppide abil on lihtne teha projektipõhist või temaatilist ülesannete haldust.
  • Siltide ja gruppide haldus asub vasakul menüüs „Sildid“ sektsiooni all ning uusi silte või gruppe saab lisada plussmärgi abil.

5. Automaatika ja reeglid

  • Reeglid:
    Võimaldavad seadistada automaatselt tekkivaid ülesandeid (nt tervisekontrolli, koolituse aegumine, sünnipäev, jms).
    • Reeglile saab alati määrata sildi – nii on kõik automaatsed ülesanded kohe õigesse kategooriasse sorteeritud.
    • Kui automaatne ülesanne tekib, seotakse see kohe määratud sildiga ning ilmub selle sildi nimekirja.