1. Buildocs dokumentatsioon
  2. PROJEKTIPANK
  3. Jooniste lisamine ühe kaupa

Jooniste lisamine ühe kaupa

Selleks, et lisada uus joonis projektipanka, vali “Projektipank” süsteemi vasakust menüüst.

Joonise lisamiseks on mitu varianti

  • vali menüüst „Lisa uus“ > „Joonis“.

Seejärel avaneb vorm ja täida väljad.

Juhul kui väljad on täidetud ja uue faili lisamisel on faili nimi muudetud vastavalt vormistamise nõetetele (see on linnutatud),

nimetab Buildocs automaatselt vormi vastavalt MKM vormistamise nõuetele ning pärast vormi salvestamist ja sellelt lahkumist ka faili enda nime.

Kõik väljad pole kohustuslikud ja need võib jätta täitmata, kuid sellisel juhul ümbernimetamist ei toimu.

Projektipanga dokumentidele on ligipääs vaikimisi peatöövõtja rollis kasutajatel.

Teistele saab ligipääsu konkreetsele dokumendile, kui jagada seda töörühmadega.

Joonise salvestamisel on kohustuslik salvestamiseks mõeldud kausta määramine.

Joonise vormis on võimalik lisada ülesandeid nii eraldi ülesannetena kui ka otse joonisele (sellest loe siit)

ja vahelehelt „Logi“ jälgida, kes on teinud muudatusi ning millal ta seda on teinud.

Kõik mis kirjutad kastikesse “Tegevusvoog” läheb peale salvestamist logisse.

Ühele vormile saab lisada ainult ühe faili.

Selleks, et lisada vormie fail ehk joonis on vaja vajutada rohelisele nupule “Lisa failid…” või


  • lohistada vajalik fail otse joonise vormi.


Samas on võimalik

  • lohistada vajalik fail või kaust failidega otse tabelisse

Kui sa lohistad üht faili või kausta otse projektipanga tabelisse, siis failide nimetused jäävad samaks mis nad olid arvutis.

Kui neid on vaja nimetada ümber, siis seda tuleb teha ükshaaval.

Need failid mida lohistati süsteemi kaustaga ei jää projektipanga tabelis kausta sisse.

Iga fail lohistatud kaustast jääb eraldiseisva failina.

Kui fail on lisatud sellega võib hakata töötama. Vaata kommentaaride ja ülesannete lisamine joonisele.

Allkirjastajate määramiseks sisesta lahtrisse „Nimi“ vähemalt kolm nime esimest tähemärki ning vali autocomplete väljalt objektile kutsutud kasutajate hulgast allkirjastaja.

Allkirjastaja peab iga juhul valima autocomplete väljalt.

Rollid ja organisatsiooni nimi kuvatakse automaatselt, kuid neid välju on võimalik vastavalt enda soovile ümber kirjutada.

Dokumendi staatus muutub tabelis „Allkirjastatuks“ vaid siis, kui kõik allkirjastajad on dokumendi allkirjastanud.

Dokumendi allkirjastamisest loe lähemalt siit.

Jooniste lisamisest zip, asice või bdoc failidest loe siit.